סדנאות ציור אינטואטיביות לארועים

תגידו, לא הגיע הזמן לקשט קצת את המשרד?

מהי הסדנה?

הסדנה מיועדת לכולם אלו שאוהבים לצייר ומציירים שנים וגם אלו שמעולם לא החזיקו מכחול ביד. ציור אינטואיטיבי הוא טכניקה שבעזרתה ניתן לאדם המצייר להתחבר לכוחותיו מעודדת דיאלוג וחיזוק האינטאיציה. התרגול מבוצע בקבוצה ונעזר באוירה קבוצתית, בה כל משתתף מקבל יחס אישי ותמיכה. הקבוצה יוצרת אוירה מיוחדת ומרחב המאפשר למשתתפים להפתח. 

מהלך הסדנה

כינוס כל המשתתפים יחד, הצגת נושא הסדנה ומהלך הסדנה מבחינת זמנים וכו. התחלה שיח סביב הנושא של יצירה, השראה וציור אינטואיטיבי. לאחר הסבב תינתן הדרכה והסבר טכני לגבי החומרי יצירה והטכניקות בהם מומלץ לצייר.

במהלך הסדנה ניצור יחד ולחוד כמו כן תהיה אפשרות ליצור יחד ציור שיתופי רב משתתפים. בתוך הסדנה ניגע במקומות של תקשורת ועבודה משותפת בצוות.

בעבודת הצוות והציור השיתופי מסוג כזה תינתן אפשרות לימוד אודות עבודה משותפת וראיה של האחר דרך היצירה המשותפת ולצור תקשורת מקרבת ופותחת האינטרקציה בתוך הצוות ואפילו יכולה לפתור מצבים לא הרמונים הסדנה נותנת המון דברים מעבר כמו שמחה, הרפתקאה מרחב עבור שחרור ורפוי רגשות תקועים (שמחה, עצב עצבנים וכו).

למי מיועדת הסדנה?

פעילות מסוג כזה מתאימה, לחברות המעוניות בפעילות לגיבוש חברתי ויצירתי לארוע חברה או ימי כיף בטבע או המשרד. ימי גיבוש לקבוצות, לארוע משפחתי מיוחד, פעילות למסיבת רווקות, רווקים, מסיבת קוקטייל או כל ארוע קבוצתי אחר שלא חשבנו עליו.

ניתן יהיה לשלב את לוגו \מיתוג החברה כאלמנט גראפי בציורים או בפעילות של הסדנה.

הסדנה כוללת בדי קנבס מכחולים וצבעים מגונים ועוד הפתעות יצירתיות מפתיעות.